четвер, 17 січня 2019 р.

Самопідготовка.Українська мова.


Самопідготовка 
Тема:Узагальнення знань і вмінь учнів за темою: «Звуки і букви»
Мета:закріпити знання учнів про звуки і букви;повторити ,чим звуки відрізняються від букв;повторити, які є звуки;розвивати мовлення ,мислення,уважність;виховувати любов до рідної мови,охайність,старанність.
Обладнання:інтерактивний плакат «Співоче подвір’я»;картки-підказки;ноутбук;мультимедійна підтримка;абетка в картках;мішечок з алфавітом;сухе листя на ниточках;картки індивідуальної роботи;підручник.
                       Хід самопідготовки
I.Організаційний момент.
1.Емоційне налаштування на роботу(слайд привітання)
Ось дзвінок сигнал нам дав.
Працювати час настав.
В класі гості в нас зібрались.
З ними дружньо привітались.
Їм голівками кивнем.
І урок свій розпочнем.
II.Корекційно-розвивальний етап.
1)Артикуляційна гімнастика.
- Для того,щоб ми з вами добре попрацювали,нам треба з вами підготувати наші язички. Давайте разом їх розімнемо і виконаємо цікаву артикуляційну гімнастику.(діти дивляться на монітор і виконують разом з вихователем вправи)
- Молодці дітки. Ми підготували наші язички.
2)Вправи на дихання
- А тепер,щоб підготувати наші легені на продуктивну роботу-ми також їх налаштуємо. Кожен візьміть на парті листочок і повторюйте за мною. Ми зараз перетворимося на хвилинку в вітерець і трішки попустуємо з листочком.(вихователь показує вправи,діти повторюють)
- Розумнички , і з цим завданням впоралися…
III.Повторення пройденого матеріалу.
1)Гра «В гостях у фермера»
- А давайте з вами завітаємо до фермера. Подивіться уважно,які тварини в нього на подвірї?Назвіть їх , по черзі вийдіть та натисніть на тваринку. Що ми чуємо?(звуки)
2)Бесіда.
- Сьогодні на уроці ви закінчили вивчати тему «Звуки і букви». І ми з вами повторимо все,що ви знаєте про звуки.
- Скажіть,які бувають звуки?(голосні та приголосні).
- Назвіть голосні звуки(а, о, у, е, и, і)
- Якими бувають приголосні звуки? (тверді та м які, дзвінкі та глухі)
- Чим відрізняється звук від букви?(звуки ми чуємо і вимовляємо,а букви бачимо,пишемо і читаємо).
- Молодці.
3)Гра «Абетка»
- Скажіть ,чим на письмі позначаються звуки?(буквами)
- Зараз з вами пограємо у гру –« Абетка» і покажемо свої знання на практиці. Я підійду до кожного з вас ,оберіть одну з карток,не дивлячись,назвіть літеру та складіть слово,тож будьте уважні!
4)Гра «Навпаки»
-А тепер попрацюємо в групах. Відповідаємо разом по рядах. Я вам кажу дзвінкий склад,а ви глухий. Слухайте уважно і думайте!
Ба(па)            Ду(ту)           Джа(ча)
Ги(хи)           Зе(се)             дзо(цо)
Го(ко)            жі(ші)
-         Ну ,що ж і з цим завданням впоралися!

5)Фізкультхвилинка.
- Тепер трішки відпочинемо від розумової праці та зробимо  фізкультхвилинку .(діти переглядають відео і повторюють рухи)
IV.Самостійна робота учнів
1)Гімнастика для очей.
- Діти,а вам подобається мультик про Лунтика?Я вам пропоную трішки відпочити і виконати гімнастику для оченят(діти дивляться на монітор і виконують гімнастику).
- Ви вправно виконували гімнастику.
-         2)Робота з підручником(ст. 59,Впр.3)
3) Пальчикова гімнастика.
-         Перш ніж,нам гарно писати,треба пальчики тренувати. Давайте разом виконаємо пальчикову гімнастику.(діти переглядають відео і виконують рухи з вихователем)
3)Завдання  на картках(Індивідуальна робота з учнями)
Зробити звуко-буквений аналіз слова якусь
V.Рефлексія.Підведення підсумків .   
1)Інтерактивна вправа «Мікрофон»
- Чим сподобався урок-самопідготовки?
- Що найбільше запамяталося?
- Якими знаннями можете поділитися з батьками чи друзями?
2)Чистомовка.
Ли-ли-ли – урок дружньо провели.
Ло-ло-ло – діло в нас на лад пішло.
Ем-ем-ем – радість мамам ми несем.
Ли-ли-ли – дуже раді всі були.

-Ви ,добре попрацювали на нашій самопідготовці ,вправно складали слова,відповідали на запитання,швидко виконали домашнє завдання.Всі розумники і молодці!
3)Гра «Чарівний мішечок»
Діти,ми з вами вивчили і звуки і букви,тож я хочу з вами пограти у гру «Чарівний мішечок». Ми подивимось,що сховав цей мішечок.
Я сама знаю,що це не просто,але ми з вами впораємося. Правда ж? 



Немає коментарів:

Дописати коментар