четвер, 17 січня 2019 р.

Виховна година з елементами тренінгу.

Виховна година

Мета:навчати учнів культури спілкування,пошуку конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій,самоконтролю,вчити інтуїтивно розуміти оточуючих;сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі,налагодженню доброзичливих стосунків; виховувати в учнів повагу одне до одного, відповідальність за власні слова та вчинки.
Обладнання:серветки;клубок ниток;роздруковані завдання;7 іграшок; прапорці – червоний,зелений,синій;аркуші А4;емоційні смайлики;кольорові олівці;ноутбук;мультимедійна підтримка.
Вступна частина.
1.Ознайомлення з правилами тренінгу.
2.Вправа «Павутинка».
Мета:створити доброзичливу і продуктивну атмосферу;дізнатися про улюблені заняття дітей;згуртувати колектив.
-У мене є чарівний клубочок, ми будемо його передавати один одному по колу,            кожен з вас,отримавши клубочок, назве себе так,як хотів би ,щоб вас так називали та розповість ( 1 речення) чим любить займатися вдома (ниточку потрібно обмотати навколо свого пальчика).
-Ось ми дізналися про улюблені заняття своїх товаришів і сплели ось таку павутинку. Це павутинка нашого колективу, вона міцна, красива й така ж неповторна, як і наш колектив.

3.Вправа «Струм».

-Діти, давайте станемо в коло, візьмемося за руки та передамо одне одному частинку свого настрою ,частинку своєї енергії, скажемо один одному хороші слова…

Основна частина.

1.Вправа «Криголом».

Учні тримають у руках серветки, вихователь дає інструкції:
1.Згорніть серветку вдвоє і відірвіть верхній лівий кут .
2.Знову згорніть серветку вдвоє і відірвіть верхній правий кут.
3.Те ж саме зробіть з нижніми кутами серветки.
4.Розгорніть серветку.
-Чому серветки різні?
Отже, кожен з нас має своє світосприйняття, кожен із вас неповторний.

2.Вправа «Відзеркалювання».
Мета:вчитися інтуїтивно розуміти оточуючих,відчувати і вгадувати їх настрій, поведінку.
Учні по черзі витягують завдання та показують їх,інші вгадують,що показав товариш.
-Складає книжки в портфель.
-Фотографує.
-Їсть морозиво.
-Замітає підлогу.
-Зав’язує шнурки.
-Пише на дошці.
-Плаває в морі.
-Заплітає косу.
-Їсть борщ.
-Пише.
-Що допомагало вам відгадати і відтворити діє своїх товаришів ? (уважність, терплячість,стриманість).
-Ми переконалися у тому, що досягти взаємопорозуміння в стосунках можна, лише дотримуючись певних норм у спілкуванні. Про це варто памятати  щодня.
3.Вправа «Що змінилося?»
Мета:розвивати увагу дітей.
Інструкція. Вихователь ставить перед дітьми від 3 до 7 іграшок і пропонує зажмурити очі. В цей час забирає одну іграшку. Відкривши очі, діти повинні вгадати , яка іграшка захована.

4. Вправа «Покажи емоцію»
Зобразити емоцію, а інші відгадують.
5.Вправа «Релаксація».
Звучить музика, діти з заплющиними  очима,слухають вихователя та фантазують.
-Де побували?
-Що побачили?
6.Вправа  «Опануй себе».
Мета: навчання самоконтролю.
-Тільки кожен з  вас відчує занепокоєння,вам хочеться когось штовхнути, вдарити, щось кинути. Є дуже простий спосіб довести собі свою силу: потрібно обхопити долонями лікті й сильно притиснути руки до грудей – це поза витриманої, сильної духом людини.
Якщо хочеш посваритися – порахуй до 10 , глибоко вдихаючи.
7.Вправа «Я чарівник».
 Вихователь пропонує дітям закрити очі і подумки побувати в казковій країні. В ній збуваються мрії і бажання, особливо коли ти – чарівник. Уявивши себе в ролі чарівника, який може зробити все, діти повинні подумати і щоб зробив би кожен з них, якби він був наділений такою могутньою силою чарів. Свої відповіді діти спочатку записують на аркушах, а потім по черзі озвучують.
8..Вправа «Прапорці».
Коли вихователь піднімає  червоний прапорець, учні повинні підстрибнути, зелений – сплеснути в долоні, синій – крокувати на місці.

Заключна частина.
1. Вправа «Сім кольорів настрою».
-Виберіть кожен олівець , який вам зараз до вподоби.
-Червоний- піднесний.
-Оранжевий- радісний.
-Жовтий- приємний.
-Зелений- спокійний.
-Синій- сумний.
-Фіолетовий- тривожний.
-Чорний- дуже не задоволений.
2.Рефлексія.
-Що сподобалось на тренінгу?
-Що найбільше запамяталося?
-Які вправи будете використовувати ?


Немає коментарів:

Дописати коментар