Тема:
«Як люди піклуються про тварин взимку».
Мета:поглибити
знання школярів про тварин;формувати в учнів уявлення про необхідність
піклуватися про звірів;вдосконалювати вміння
аналізувати,порівнювати,встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;розвивати зв’язне
мовлення,кмітливість,спостережливість,мислення;виховувати бережливе ставлення
до тварин,чуйність,милосердя.
Обладнання:дидактична гра «Хто що їсть?»;кольорові олівці;роздатковий матеріал «Де чиї
сліди?»;підручник;розмальовка;ноутбук;мультимедійна підтримка.
Хід самопідготовки
I.Організаційний момент.
1.Емоційне
налаштування на роботу
Нумо,діти,підведіться!
Всі приємно
посміхніться.
В нашім класі
багато гостей
Скажемо їм разом:
«Добрий день!».
II.Повторення пройденого матеріалу
Холодно взимку
зайчатам і білці,
Песику в будці,в
сараї корівці…
Мерзнуть у котика
лапки і вуха,
Мерзне ворона в
лиху завірюху.
Як допоможемо
дружно, малята,-
Виживуть взимку
птахи і звірята.
Л.Левченко
1.Бесіда
- Яка зараз пора
року?
- Які ознаки зими
ви знаєте?
- Поміркуйте,чи
легко тваринам узимку?
2.Відео про тварин
- Прошу вас
переглянути відео про зимуючих тварин.
III.Самостійна робота учнів.
1.Домашнє завдання
Робота з
підручником
2.Гімнастика для
очей
Очі щільно ми
закрили –
Це один, два, три,
чотири.
Потім ширше
розкриваєм ,
Вдалині щось
розглядаєм .
І поки ми
розглядали –
До шести
порахували.
Щоб очі наші
відпочили,
Робим це разів
чотори.
3.Творча вправа
«Розмальовка»
- Відгадайте
загадки та розфарбуйте звірів кольоровими олівцями.
* Я веселенький
звірок:плиг з ялинки на дубок. (Білка)
* Влітку
наїдається,взимку висипається. (Ведмідь)
* Живе в
лісі:хижа,дика,душить курей та індиків. (Лисиця)
* Зимою в білому,як
сніг,
А літом в сірому
гуляє.
Вловить його ніхто
не зміг,
Тому що довгі ноги
має. (Заєць)
·
Сірий,
ікластий, хоче вівцю вкрасти. (Вовк)
·
Маленьке,сіреньке,а
хвостик як шило. (Мишка)
·
Котиться
клубочок
Зовсім
без ниточок
Замість
ниточок -
Триста
колючок. (Їжак)
·
Тварина
рогата ,і рогів багато. (Олень)
·
Не
боїться ця пташка зими,
Сало
любить вона так, як ми.
Жовта
грудка та сиві крильця.
Здогадалися
, хто це? (Синиця)
·
У
селі,а чи в містечку
Біля
житла недалечко
Цвірінчить
і скаче хлопчик
Називається…(Горобчик)
4.
«Пташина їдальня» (відео)
-
А зараз я пропоную вам переглянути меню для пташок, які зимують з нами поруч.
Давайте не будемо байдужими…
5.Дидактична
гра «Хто , що їсть?»
-
Діти , я вас поділю зараз на 2 групи і ви пограєте в настільну гру «Хто, що
їсть?» , яка група першою справиться,та і перемогла.
6.Гра
«Де чиї сліди»
-
Щойно ,ви повторили, що їдять деякі тварини .А зараз я пропоную вам пройти
лабіринт і дізнатися по слідах,хто поласував капустою.
7.Гра
«Хто де зимує?»
-
Поставте відповідні стрілочки
Заєць у дуплі
Білка у лігві
Ведмідь під кущем
Їжак у барлозі
Вовк під пеньком
8.Перевірка
домашнього завдання
9.Скринька-цікавинка.
*
Шпак тільки на сніданок з’їдає 50-60 комах.
*
Синичка за день з’їдає комах стільки,скільки важить сама.
*
Лисиця за 2 дні з’їдає 20 мишей.
*
Вовк може голодувати 2-3 тижні.
*
Білки садять тисячі нових дерев щороку, просто забуваючи , де вони сховали свої
жолуді.
*
Ворони настільки розумні , що можуть жартувати один над одним.
*
Білки всиновлюють чужих більчат , якщо ті були кинуті з якоїсь причини.
V. Рефлексія. Підведення підсумків.
1.Інтерактивна
вправа «Мікрофон».
-
Чим сподобався урок-самопідготовки?
-
Який висновок зробили для себе?
- Що
найбільше запам’яталося?
-
Якими знаннями можете поділитися з батьками чи друзями?
-
Діти
, ви працювали старанно,
То
ж самопідготовка пройшла не марно.
Працювали
від душі
Другий
клас – ви молодці!
Спасибі
всім , хто працював,
І
всім , хто в гості завітав.
Немає коментарів:
Дописати коментар