четвер, 21 лютого 2019 р.

Самопідготовка.Природознавство.


Тема: «Як люди піклуються про тварин взимку».
Мета:поглибити знання школярів про тварин;формувати в учнів уявлення про необхідність піклуватися про звірів;вдосконалювати вміння аналізувати,порівнювати,встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;розвивати зв’язне мовлення,кмітливість,спостережливість,мислення;виховувати бережливе ставлення до тварин,чуйність,милосердя.
Обладнання:дидактична гра «Хто що їсть?»;кольорові олівці;роздатковий матеріал «Де чиї сліди?»;підручник;розмальовка;ноутбук;мультимедійна підтримка.
                           Хід самопідготовки
I.Організаційний момент.
1.Емоційне налаштування на роботу
Нумо,діти,підведіться!
Всі приємно посміхніться.
В нашім класі багато гостей
Скажемо їм разом: «Добрий день!».
II.Повторення пройденого матеріалу
Холодно взимку зайчатам і білці,
Песику в будці,в сараї корівці…
Мерзнуть у котика лапки і вуха,
Мерзне ворона в лиху завірюху.
Як допоможемо дружно, малята,-
Виживуть взимку птахи і звірята.
                                                         Л.Левченко
1.Бесіда
- Яка зараз пора року?
- Які ознаки зими ви знаєте?
- Поміркуйте,чи легко тваринам узимку?
2.Відео про тварин
- Прошу вас переглянути відео про зимуючих тварин.
III.Самостійна робота учнів.
1.Домашнє завдання
Робота з підручником
2.Гімнастика для очей
Очі щільно ми закрили –
Це один, два, три, чотири.
Потім ширше розкриваєм ,
Вдалині щось розглядаєм .
І поки ми розглядали –
До шести порахували.
Щоб очі наші відпочили,
Робим це разів чотори.

3.Творча вправа «Розмальовка»
- Відгадайте загадки та розфарбуйте звірів кольоровими олівцями.
* Я веселенький звірок:плиг з ялинки на дубок. (Білка)
* Влітку наїдається,взимку висипається. (Ведмідь)
* Живе в лісі:хижа,дика,душить курей та індиків. (Лисиця)
* Зимою в білому,як сніг,
А літом в сірому гуляє.
Вловить його ніхто не зміг,
Тому що довгі ноги має. (Заєць)
·        Сірий, ікластий, хоче вівцю вкрасти. (Вовк)
·        Маленьке,сіреньке,а хвостик як шило. (Мишка)
·        Котиться клубочок
Зовсім без ниточок
Замість ниточок -
Триста колючок. (Їжак)
·        Тварина рогата ,і рогів багато. (Олень)
·        Не боїться ця пташка зими,
Сало любить вона так, як ми.
Жовта грудка та сиві крильця.
Здогадалися , хто це? (Синиця)
·        У селі,а чи в містечку
Біля житла недалечко
Цвірінчить і скаче хлопчик
Називається…(Горобчик)

4. «Пташина їдальня» (відео)
- А зараз я пропоную вам переглянути меню для пташок, які зимують з нами поруч. Давайте не будемо байдужими…

5.Дидактична гра «Хто , що їсть?»
- Діти , я вас поділю зараз на 2 групи і ви пограєте в настільну гру «Хто, що їсть?» , яка група першою справиться,та і перемогла.

6.Гра «Де чиї сліди»
- Щойно ,ви повторили, що їдять деякі тварини .А зараз я пропоную вам пройти лабіринт і дізнатися по слідах,хто поласував капустою.

7.Гра «Хто де зимує?»
- Поставте відповідні стрілочки
Заєць      у дуплі
Білка       у лігві
Ведмідь    під кущем
Їжак    у барлозі
Вовк   під пеньком

8.Перевірка домашнього завдання

9.Скринька-цікавинка.
* Шпак тільки на сніданок зїдає 50-60 комах.
* Синичка за день зїдає комах стільки,скільки важить сама.
* Лисиця за 2 дні зїдає 20 мишей.
* Вовк може голодувати 2-3 тижні.
* Білки садять тисячі нових дерев щороку, просто забуваючи , де вони сховали свої жолуді.
* Ворони настільки розумні , що можуть жартувати один над одним.
* Білки всиновлюють чужих більчат , якщо ті були кинуті з якоїсь причини.

V. Рефлексія. Підведення підсумків.
1.Інтерактивна вправа «Мікрофон».
- Чим сподобався урок-самопідготовки?
- Який висновок зробили для себе?
- Що найбільше запамяталося?
- Якими знаннями можете поділитися з батьками чи друзями?


-         Діти , ви працювали старанно,
То ж самопідготовка пройшла не марно.
Працювали від душі
Другий клас – ви молодці!

Спасибі всім , хто працював,
І всім , хто в гості завітав.

Немає коментарів:

Дописати коментар